Jun 9, 2015

ENDELIG SOMMER?

Endelig. Endelig er sommeren kommet og forhåbentlig for at blive? Det håber jeg! I dag har været sådan en rar dag. B var tidligt hjemme fra arbejde og det varede ikke længe inden vi var ude af døren. Vi havde et par ærinder at ordne. Blandt andet skulle vi finde en parasol til barnevognen. Men ellers stod eftermiddagen på familiehygge med is i solen og gå tur rundt på Kungsholmen. Helt perfekt og jeg glæder mig til at B snart får sommerferie. Det bliver så hyggeligt at have hele sommeren sammen som familie. 
Zoe sov i vognen under hendes parasol det meste af gå-turen og da hun vågnede fandt vi en bænk så jeg kunne amme hende. Det er nu hyggeligt at amme udendørs og vildt nemt. Jeg indser hvor nemt det har været at amme, nu hvor jeg skal til at få hende over på mere fast føde. Jeg nyder den tid der er tilbage af amningen og er lykkelig for, at jeg kunne amme hende og så længe uden problemer. Det er ikke at tage for givet ved jeg. 

Da vi kom hjem stod den på madlavning og Zoe fik en portion grød og lidt mere mælk og så var hun ellers mere end klar til at sove. Jeg skal lige lære at planlægge lidt bedre med hendes måltider så det ikke bliver for sent for hende. For hun bliver simpelthen så pylret når hun bliver overtræt. Det lille pus. Og det er jo synd for hende. Men ja, jeg skal lige lære, alt det her, så jeg prøver mig frem. Hun fik dog næsten en hel portion ned så det er store fremskridt og mor her er stolt :) 

Resten af aftenen har foregået på sofaen. Jeg har kigget på lejligheder og drømt om mere plads. Men det er endnu bare drømme. Vi har ikke råd til at flytte nu, men det er hyggeligt at kigge alligevel. Nåh jo, og så har jeg indtaget massere af Chokladboller. Rester fra igår, hvor mødregruppen var samlet. Eller, vi var bare to, da resten var optaget. Men hyggeligt var det. Og resterne, de er næsten altid bedre dagen efter, ikke?! 

I får lige et billede med af tøsen fra i dag. Bonus info: hun er vild med parasollen. Det bliver en god sommer! 


No comments:

Post a Comment