Jun 18, 2015

BESØG AF BEDSTE M

I weekenden har vi haft dejligt besøg hjemmefra. Bedste Mette var at besøge os. Det har været planlagt siden noget tid tilbage, og det var en weekend jeg virkelig har set frem imod. Det var SÅ dejligt at se hende og få en hel weekend af kvalitetstid sammen. Selvom ,at jeg ikke ser mine veninder så ofte som jeg ville ønske, så husker jeg hvor skønt det er, når vi ses og hvor rart det er, at vi så har en HEL weekend bare dedikeret til at være sammen. Det er luksus! 
Når man bor tæt på sine veninder, så er det sjældent, at man sådan tager en HEL weekend sammen. Selvfølgelig gad jeg da godt, at alle boede lige rundt om hjørnet og at vi sås på ugentligt basis i stedet, men man må jo fokusere på det positive. Egentligt har vi ses på den måde siden gymnasiet. Altså, en hel weekend af gangen. Vi har nemlig ikke siden gymnasie-tiden (på nær, med et lille år i København) boet i den samme by. Så vi er vandt til at ses på denne måde.

Vi havde en helt fantastisk weekend og vi var heldige, at vejret var med os om lørdagen. Så dér traskede vi rundt i byen og langs vandet i shorts og sandaler. Det var skønt og lidt som at være på ferie i egen by. Egentligt var der jo bryllup i byen (prinsen fik hans prinsesse). Vi nåede det dog bare ikke. Eller, vi havde travlt med vores eget selskab og Zoes selvfølgelig. For hun var med os hele weekenden. Og hvor er det skønt, at have veninder, hvor det bare er helt naturligt at hun er med. Mette er SÅ god med hende og det gør mig varm om hjertet at se, hvor hyggeligt Zoe synes, at det var at være sammen med hende og hvor glad hun var for hende. Det er jo helt fantastisk.

Om søndagen var vejret ikke helt så dejligt som om lørdagen, så vi valgte at tage en tur på Fotografiska. Det er altid et hit og vi fik set tre fine udstillinger. Når man er på Fotografiska, så er det et must af runde caféen, så vi tog en kop kaffe og en kardemumma bulle og nød udsigten. Det passede fint med, at Zoe også kunne få lidt mad. Jeg er langsomt ved at trappe ned i amningen, så jeg øver mig i, at give hende ske-mad/smoothies når vi er på farten. Indtil videre går det rigtig godt. Der er dog lidt mere planlægning i det. Men jeg går ud fra at det også bliver rutine på et tidspunkt. 
Jeg havde fået B til at stå for aftensmaden hele weekenden, så det var rart at vi ikke behøvede at fokusere på det. Søndag efter aftensmaden tog vi os en lille aftentur, da vejret faktisk var blevet sådan helt perfekt for en gåtur. Og så smuttede vi da lige ind og blandede en 'lille' pose blandet slik og så ellers hjem på sofaen, hvor vi joinede B og et par afsnit af den nye sæson af Orange is the New Black. Perfekt afslutning på en god weekend.

Mette tog først hjem i mandags og der nåede vi også en lill gåtur inden vi fulgte hende til bussen mod lufthavnen.

Tak bedste Mette for en dejlig og rar weekend. Vi glæder os rigtig meget til den næste :-)

Os to <3
Jeg havde for første gang nogen sinde glemt nøglen til lejligheden, men vi brugte ventetiden i gården i solen og skyggen. Det var liiige til at klare.
Metteeeeeeeeeeeeee <3
Nick Brandt udstillingen

No comments:

Post a Comment