Sep 18, 2014

VIGTIGE PAPIRER & EN SENG

Dagen i dag tog en lille vending. Jeg skulle egentlig bare finde mine forsikringspapirer i skuffen, da jeg er ved at undersøge alternativer til mine privatforsikringer, men men, i stedet tog jeg ALLE papirer op af skuffen og jeg er nu ved at rydde ud og sortere. Dette sker 1-2 gange om året hos mig og det er simpelthen den bedste følelse, når alt er ordnet og sorteret og sidder i det sorte ringbind. Jeg elsker når jeg siden skal finde mine informationer om diverse forsikringer og andre vigtige dokumenter, at de er lige til at gå til og at jeg ikke behøver at gå igennem hele lejligheden for at finde et dokument. Jeg ved præcis hvor jeg skal finde det. DEN følelse - Jeg elsker at have orden i mine ting og det føles så dejligt når jeg får prioriteret det :) Jeg lavede en god smoothie med blåbær og jordbær, som jeg har nydt i al min 'rydden op i papirer'. Ikke dårligt!


En helt anden ting, som også endelig er faldet på plads, er sengen til prinsessen. For 8 uger siden på en tur til Uppsala fandt vi endelig en fin seng som vi valgte at købe til hende. Vi købte og betalte for sengen da vi var i butikken og troede så, at det betød at de også bestilte dem hjem til os på daværende tidspunkt. De sagde, at der ville gå 3-4 uger inden, at de havde den hjemme. Men neeej, så heldige var vi åbenbart ikke. Da vi ringede igen for 2 uger siden og rykkede for sengen fik vi at vide, at de ventede med at bestille den hjem til de havde andre bestillingsvarer fra samme leverandør!!! Det havde de bare ikke lige valgt at informere os om. Men nu, da vi ringede og rykkede for den igen i dag (8 uger efter at vi har betalt) havde de endelig bestilt den hjem. Så forhåbentligt har vi den inden 2 uger! Nu må vi se. Om ikke andet, så får vi den vel snarest efter hendes ankomst. Jeg glæder mig sådan til at få den på plads ved siden af vores seng i soveværelset og gjort den fin med alle de ting vi har købt til den. Det er sådan set det eneste som mangler. Ellers er der styr på alt det praktiske til hende. 

Vi forelskede os i denne fine tremmeseng fra Troll. Modellen hedder SUN. Vi har også købte juniordelen med til den (som I kan se på det nederste billede). Så når hun selv kan kravle ud og ind i den kan vi ændre på den ene side. Super smart. Vi havde en masse andre senge i vores overvejelser, men valget faldt til sidst på denne. Jeg synes at den er fin med de afrundede hjørner og en lidt mere massiv ramme. Kan I lide den? 


Jeg vil komme videre i min 'papir-organisering'. Håber på at nå ud på en lille gåtur også. Føles synd at sidde her inden døre hele dagen. God dag!
/ Jo

No comments:

Post a Comment