Jul 11, 2014

OSLO

Så blev det tid til lidt billed-spam fra Oslo. Vi havde nogle fantastiske dage fyldt med en blanding af seightseeing, afslapning, lidt shopping, gode mad oplevelser og en masse masse kvalitetstid bare OS to. Helt perfekt, hvis I spørger mig :) 

Oslo er en super hyggelige lille storby og helt sikkert et besøg værd, hvis I endnu ikke har været der. Vi valgte at tage dertil fordi ingen af os havde været der før og egentligt fordi jeg gerne ville se Norges modsvar til Stockholm og København. Derudover kunne jeg ikke helt forene mig med en solferie i år, da min hud generelt ikke er skabt til solen og kun nu er endnu mere modtagelig for ærgerlige pigmentforandringer. Så en lille ferie til nabolandet føltes helt perfekt. 

Vi planlagde intet hjemmefra, men fik alligevel med en masse gode tips i ærmet, set en helt del mens vi var der. 



 







No comments:

Post a Comment