Jul 9, 2014

EN MISLYKKET SMOOTHIE

Lige nu sidder jeg med benene oppe, tilbagelænet i sofaen. Helt perfekt afslutning på en god dag. Jeg har lavet en smoothie til dessert. Dog havde jeg forestillet mig, at den skulle være noget lækrere end den er. Jeg har måtte give op, jeg får den ikke drukket. Det er ikke ofte det sker. AK ja, det kan ikke blive lige godt hver gang. Til gengæld har jeg haft en god dag. Efter arbejde mødtes jeg med en veninde til lidt mad. Vi havde ikke set hinanden længe og store ting sker i begge vores liv, så tiden gik hurtigt. Men det var hyggeligt at ses og ikke mindst at spise ude. Det er altid rart ikke at skulle hjem og lave mad efter en lang dag på arbejdet. Nu er jeg dog træt. Træt fordi min smoothie ikke blev god, træt fordi min ellers nye og lækre blender drillede og træt i hovedet efter alt for meget arbejde. Jeg føler lidt, at jeg er hende den sure gamle dame på mit arbejde for tiden. Før homonerne slog til synes jeg, at jeg var nok så rummelig, men det er ikke meget der skal til før end at jeg koger over i disse dage. Lidt træls at være hende den sure gamle dame.. Håber det går over snart - ellers må jeg vel lære at forene mig med tanken..


Ellers.. jo i weekenden fik jeg indløst en dejlig fødselsdagsgave som min veninde gav mig da jeg blev 30 i vinters. Museums besøg og frokost i solen - helt perfekt gave og det var sådan en fin udstilling vi så på Sven-Harrys Konstmuseum. Svenskt mode 2000-2015.


Så har jeg også fået nye 'skærmbriller' - jeg har indviet dem på arbejdet og jeg synes faktisk at de gør en stor forskel. Så det er dejligt og de er selvfølgelig også blevet foreviget med et selfie som jeg lige deler ud af..


Synes altid jeg har så meget jeg gerne lige vil have sagt, inden jeg begynder mine indlæg, men når jeg går i gang med at skrive glemmer jeg halvdelen. Derfor et lidt usammenhængende indlæg..

Jeg har dog endelig fået lavet et indlæg til jer med billeder fra Oslo, så det får jeg lagt op på bloggen én af de kommende dage - det kan I godt glæde jer til ;) 

Nu vil jeg få afsluttet dette indlæg så jeg kan komme i seng. Der er jo endnu en dag i morgen. 

Jo / Er i uge 28 nu og synes faktisk at tiden går stærkt lige pludseligt. Tænk at der kun er ca. 12 uger til prinsessens ankomst :)

No comments:

Post a Comment