Jul 2, 2014

FRU STRUTMAVE

Godaften - maven begynder rigtigt at strutte nu og det er jo herligt. Som I kan se begynder mine toppe at være liiige en tand for korte, men oh well, jeg bruger dem så lang tid jeg kan. Jeg er bare slet ikke særlig begejstret for det mamma-tøj der findes i butikkerne. Men jeg er nu i uge 27, så jeg synes alligevel at det er godt gået at jeg har få toppe tilbage, som jeg stadig forsøger mig med ;)

Jeg tænkte at jeg lige ville sige hej, eftersom at dagene lidt flyver afsted og jeg når ikke at lave indlæg om halvdelen af det jeg gerne vil dele med jer. Så nu bliver det lige til et hurtigt hej og et selfie fra spejlet, som er taget da jeg kom hjem fra arbejde i dag (læs: kl. 18.15!!) 


Jeg har lidt billeder fra Oslo som jeg gerne vil dele med jer - det var den skønneste tur - og helt fantastisk med kvalitetstid med min bedre halvdel. Det kan anbefales, men mere om det i et andet indlæg. 

Jeg har det godt. Kommer ikke helt ordentlig tid i seng for tiden, så er en smule træt om morgenen, men ellers har jeg det godt. Der er vildt meget liv i hende inde i maven, det er nu rigtig hyggeligt, selvom jeg må indrømme at det er lidt underligt en gang imellem, når hun synes at der skal danses rundt i mens jeg forsøger at nyde min frokost hehe. Men det skal hun nu have lov til, jeg er bare glad for, at hun virker til at nyde tilværelsen, det er jo et godt tegn!

Lige noget helt andet, en vis Miss har her til aften indfriet HELE hendes studielån - det føles altså vildt skønt og selv om kontoen så lige er lidt skrabet for penge, så er det altså dejligt at få det ud af verden, nu hvor jeg om små 3 måneder går 50 % ned i indkomst. Så er det rart ikke at skulle betale af på det! Så ja, det kan altså anbefales!

Nu har jeg lidt glemt, hvad jeg ellers ville sige i dette indlæg, synes ellers der var en del inden jeg begyndte, men tror trætheden har indhentet mig, så måske det bare er et tegn til, at jeg skal gå i seng. Så må jeg vende stærkt tilbage snarest. Jo, I skal ikke snydes for et billede af aftenens dessert. Jeg har en (god) vane som består i daglig indtag af gode sager. Dette er hvad det blev til i aften, plus et par af de dér kager ekstra, men det siger vi ikke til nogen og så lader vi bare som om, at billedet taler hele sandheden ;) 


/Jo - Hmm er allerede sulten igen!! Så overvejer lige om jeg skal have en natmad inden jeg ligger mig under dynen.. Men til jer andre. Sov godt.

No comments:

Post a Comment