Jul 31, 2014

BABY MODE

Jeg har ofte en helt masse ambitioner om indlæg jeg vil have skrevet og en masse ideer om, hvor meget mere jeg gerne vil blogge, men altså, det bliver aldrig helt rigtigt som jeg ønsker. Nu skal jeg ikke give skylden på elektronikken, men altså, min computer tager over en halv time for at starte op og den er SÅ sej i trækket når jeg endelig kommer i gang. Det gør det hele en lille smule mere besværligt og jeg ønsker mig vitterligt en ny computer, men det er budgettet altså ikke helt til lige nu. Så ja, jeg må nøjes og så må det blive til de indlæg det nu engang bliver.

Jeg befinder mig i skrivende stund syg hjemme på sofaen. Kroppen er tung, halsen kradser og næsen er stoppet, ikke lige frem sådan man vil tilbringe sine dage i dette fine sommmervejr! Men der er ikke andet at gøre end at lade kroppen få den hvile den behøver og så ellers nyde at jeg har en god undskyldning for at spise så mange is om dagen som jeg nu orker, og det sørger jeg så sandelig også for :) 

Ellers.. Jo, jeg læste i min app at det er normalt at man her i slutningen af graviditeten langsomt bliver mere introvert og trækker sig ind i sig selv. At man har svært ved helt at koncentrere sig som før. Det kan jeg virkelig godt genkende hos mig selv. Det er som at jeg/ vi herhjemme er gået i fuldstændig 'baby mode'. Ikke alene fordi, at hver ledig stund bliver brugt enten på at google alternativer til nogle af de ting vi skal have streget på listen og når muligheden for at låne en bil melder sig, så farer vi rundt mellem IKEA og Babyproffsen (Svensk version af BabySam vil jeg mene) og tager den ene beslutning til den anden, hvilken seng vi vil købe, hvilket puslebord vi skal vælge og hvordan væggene i soveværelset, hvor hun skal sove skal se ud. Så ja, ALT handler pludselig om baby. Det er om noget virkelig hyggeligt, men det er også drænende at skulle tage så mange og så vigtige beslutninger, når man (læs: vi) jo ingen idé har om, hvad der egentligt er bedst i praksis. Men, mange andre har jo gjort det før os, så er sikker på, at de fine ting vi har fået valgt til hende nok skal fungere i praksis og at hun kommer til at sove som en prinsesse i hendes fine nye seng :) Men sikke en masse beslutninger man skal tage. Ikke nok med at man skal vælge en seng, så skal man også tage stilling til, hvilken madras der skal i sengen. Men det er jo faktisk sjovt og jeg får virkelig virkelig stillet min shoppelyst i denne måned. Det er helt underligt slet ikke at have det samme behov for at købe ting til mig selv. Men vi er i hvert fald kommet langt på den såkaldte 'Start liste' og mange af de vigtigste ting er nu købt og bestilt. Det føles rigtig rart og jeg glæder mig vildt meget til at indrette lejligheden til hende også. 

Det blev en helt masse babysnak som sagt, men jeg må indrømme, at jeg også at gået lige lovligt meget i baby mode, også langt mere end jeg troede at jeg ville inden jeg blev gravid. Hele min verden handler om hende allerede, det er så vildt og jeg kan slet ikke forestille mig, hvor overvældende det bliver når hun kommer ud. Det må være det vildeste <3 og jeg glæder mig til at blive taget med storm og kærlighed og alt hvad det indebærer, det bliver så fantastisk.

Jeg er nu i uge 31 og maven ser således ud. Jeg er +10 kg. og har haft en helt fantastisk graviditet uden komplikationer, hvilket er rigtig dejligt. Billedet her er fra tidligere i dag, hvilket forklarer det noget behagelige antræk og det make-up frie ansigt. 


Nu, hvor dette indlæg alligevel handler om baby og lidt mere baby, så bliver jeg nødt til lige at dele et billede af disse søde søde sko, som min kæreste har købt med hjem til prinsessen fra Chicago. Han har lige været afsted og han havde simpelthen købt så mange fine ting til hende, det er så sødt og jeg glæder mig sådan til at se, hvor fin hun bliver i alle hendes ting hehe. 

Nu vil jeg afslutte her. Kan I have en god aften.

/Jo - vil hente en Twister i fryseren og ligge mig tilbage på sofaen.

2 comments:

  1. Hvad hedder du på instagram ? :) er hyggeligt at følge med i en graviditet :)

    ReplyDelete
  2. Min instagram er: jooehrgaard, kig endelig forbi :-) Er glad for at høre, at du synes at det er hyggeligt at følge med :-)

    ReplyDelete