Jan 23, 2014

STADIGVÆK

Ja. Nemlig. Jeg er stadigvæk syg. Nu gider jeg snart ikke det mere. Jeg bryder mig ikke om når min krop og fysik ikke er hundrede procent. Jeg synes, at det er så ubehageligt at være syg. Det gør de fleste nok. Men det er altså ikke særlig produktivt at ligge herhjemme dag efter dag. Så NU. I morgen er jeg rask. Det er i hvert fald det jeg håber på :) Om ikke andet så har jeg da fået lidt tid til at blogge i disse dage, det synes jeg er hyggeligt. Gør I?

Jeg har ikke så meget nyt at fortælle. Jeg ville have været i supermarkedet men det rækkede kræfterne ikke til, så jeg gik til den lokale sushi istedet. Altid et hit. Hvis I spørger mig. Til dessert blev det til cola & lakrids sutter, dem fra Haribo. Jeg er inde i en periode, hvor jeg desværre skal have sukker hver dag. Måske det ikke er en periode? Måske det bare er altid? Åh ja. Men lidt skader ikke. Vel?!

Ellers.. ikke så meget faktisk. Kæresten er i Portugal så her er lidt for stille. Han må godt snart komme hjem synes jeg. Det der med at sove uden ham ved min side, det er jeg ikke fan af. Så det er godt, at han er hjemme igen på søndag. Tror det skal fejres med kage. Altså på søndag :) 

Nåh nu blev det vist mere bare tom snak. I stedet slutter jeg lige af med et selfie, et kysseselfie, for at det ikke skal være løgn. Mindre tænker jeg ikke at I vil have. Så her får I mig med trutmund og trætte øjne. 

/Jo - Tror jeg vil browse lidt nyt porcelæn.


No comments:

Post a Comment