Jan 26, 2014

SØNDAG & SEMLOR


Jeg ligger bare her på sofaen og daser. Læser i Vogue og lytter til musik. Doven søndag, men yderst dejligt. Jeg forsøger vel bare at slå tiden ihjel i venten på at min prins kommer hjem. Snart heldigvis. Må hellere få lavet lidt aftensmad til os. 

Jeg begav mig ud tidligere i dag, men det er alt alt for koldt til at færdes udendørs, hvis I spørger mig. Jeg gik også kun ud fordi jeg skulle købe semlor til i aften (årets første) og jeg glæder mig helt vildt til at spise dem!

Jeg føler mig stadig syg. Har ondt i kroppen og sover alt for mange timer. Måske jeg skal bevæge mig til lægen en af dagene og få kontrolleret at alt er som det skal være. Glæder mig til at være frisk igen.

Håber I har en god søndag? Måske I ser håndbold? Så må I lige opdatere mig på den front. Jeg har ikke set en eneste kamp. 

/Jo - Har seriøst tænkt på semlor HELE weekenden..

No comments:

Post a Comment