Jan 27, 2014

KONCERT // REBEKKA KARIJORD

Sidst i marts skal jeg til koncert med min svenske veninde (elsker at jeg har fået svenske veninder) og nogle af hendes veninder. Vi skal se Rebekka Karijord. Jeg havde ikke tidligere stiftet bekendtskab med artisten inden min veninde spurgte mig om jeg ville med. Jeg er ikke helt så god til at udforske musikken og give andre genre en chance. Jeg holder mig bare til det jeg kan lide og er egentligt godt tilfreds - Men jeg elsker når mine veninder præsenterer mig for, for mig ukendte kunstnere. En skal jo ikke blive for snæversynet, heller ikke hvad musikken angår. Vel!?

Jeg er vild med Rebekka Karijords musik og har lyttet på hendes forskellige album den seneste stykke tid. Jeg synes, at hun minder mig lidt om den danske sanger Naja Rosa, som jeg har lyttet en del til førhen. Men det skal jeg slet ikke gøre mig klog på.

Jeg er specielt blevet vild med sangen Wear It Like a Crown og en masse andre af hendes sange. Jeg glæder mig helt vildt meget til koncerten nu! Er sikker på, at det kun kan blive en skøn aften. 

Hvis I har lyst så kan I lytte til sangen som jeg nævnte ovenfor. Hendes stemme er så dejlig behagelig. 


No comments:

Post a Comment