Oct 6, 2014

5. OKTOBER

I går var ikke nogen helt almindelig søndag. Nej, det var nemlig søndag den 5. oktober. Vores termin. Vi har haft talt meget om, at hun jo selvfølgelig nok ikke ville melde hendes ankomst på netop denne dag. Men som dagen gik kunne jeg alligevel mærke, at jeg blev mere og mere skuffet. Selvom jeg havde lovet mig selv ikke at blive skuffet. Det er jo kun en gisning som lægerne giver. og. det er kun ca. 5 % af alle gravide som faktisk føder på deres termindag. Men ja, selvom hun nu har valgt at hygge lidt længere i min mave, så var i går den 5. oktober en speciel dag for os. 100 % af graviditeten er gået og liiige om lidt, lige om lidt venter en helt ny hverdag og vi glæder os så meget til at møde hende og lære hende at kende. Det bliver SÅ spændende.

Jeg tog ind til midtbyen for at få lidt andet at tænke på - jeg havde en enkelt ting fra H&M HOME som jeg gerne lige ville have købt med hjem. Jeg troede at jeg godt lige kunne klare lidt shopping også. Men måtte erkende, at kroppen ikke helt er gearet til propfyldte butikker og tusindvis af mennesker. Så efter febrilsk at have fundet et sted at købe en flaske vand måtte jeg sætte mig på en bænk i et hjørne og erkende at shoppingen må vente til fysikken er tilbage og til jeg får min post-graviditetskrop tilbage. Ak ja - men så er der jo også det at se frem til. Jeg fortsætter shoppingen herhjemme fra sofaen i stedet for og drømmer videre om alle de fine efterårsnyheder jeg gerne vil fylde min garderobe med.

I dag er det mandag og jeg har taget hul på en ny uge. Jeg vil prøve ikke at fokusere så meget på, at jeg er gået over tid. I stedet vil jeg fokusere på de ting jeg får mulighed for at nå. Jeg har blandt andet lidt praktisk at ordne i relation til min bank og en masse nye konti som er blevet oprettet. I eftermiddag har jeg en aftale hos min jordmoder og det ser jeg frem til. Vi skal blandt andet tale om igangsættelse. Så det bliver spændende. 

#Krummerpåmaven

Synes hendes strømper er alt for nuttede :)

I lørdags (4. oktober) var det Kanelbullens Dag i Sverige - det markerede jeg med skøn skøn fika med bedste Katrine
Jeg håber at I har haft en god start på den nye uge og er fyldt med god energi fra weekenden.
/ Jo

No comments:

Post a Comment