May 15, 2014

UPS & DOWNS

Tusind tusind tak for alle jeres søde ord i forbindelse med mit sidste indlæg - hvor er det bare skønt at dele med sig af sådan en nyhed og så samtidig modtage så mange fine hilsner og søde ord :-) Vi glæder os simpelthen så meget og det er en hyggelig tid og jeg forsøger at nyde hvert sekund af den.

Det er jo ikke nogen hemmelighed at en graviditet kan være forbundet med en masse forskellige gener. Nogle er virkelig plaget og andre mærker næsten ingenting. Jeg synes selv at jeg har været rimelig heldig. Jeg skal dog ikke ligge skjul på, at jeg også har været ramt af den obligatoriske kvalme og ikke mindst den ekstreme træthed som mange mærker i starten. Heldigvis forsvandt alt dette efter 11. uge og jeg har siden da ikke rigtig døjet med noget voldsomt. Jeg har måtte erkende at mit energi niveau ikke er det samme længere og at jeg ikke kan drøne rundt en hel uge med alt for mange aftaler. Men så længe jeg mærker min krops grænser så synes jeg faktisk at jeg er helt heldig :-) (peppar peppar) som man siger på svensk. Nu håber jeg nemlig bare at det holder sådan her resten af graviditeten ud. 

I dag var dog anderledes - jeg fik voldsomme smerter i mellemgulvet hen over formiddagen og det blev bare værre og værre. Så jeg besluttede at tage hjem fra arbejde. Det gjorde simpelthen for ondt. Super ærgerligt, da jeg havde et møde ude i byen her til eftermiddag som jeg faktisk glædede mig rigtig meget til, men sådan et kan jo heldigvis planlægges en anden dag. Så nu, sidder jeg hjemme i sofaen og hviler. Den værste smerte er gået væk og jeg har fået nogle tyggetabletter på apoteket som jeg vil prøve at tage senere, hvis smerten ikke forsvinder. Min familie kommer i aften og jeg har en feriedag i morgen fra arbejdet, så det må godt lige forsvinde inden. 

Nå, nu ikke mere brok herfra. Jeg vil få hvilet og glæde mig over, at jeg egentligt er sluppet godt fra de værste scener og så krydse fingre for, at det fortsætter sådan :-) Jeg deler lige et billede med jer, her fra uge 20 (19+3). Maven begynder endelig at tage form, så det ikke længere ligner at man bare er en smuuule oppustet ;) 


Ønsker jer en dejlig torsdag og en rigtig god weekend når I når dertil!

No comments:

Post a Comment