Apr 5, 2014

EN HELT ALMINDELIG LØRDAG

Der er næsten gået så lang tid siden jeg sidst skrev noget herinde, at det er blevet lidt fremmed for mig. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal fortælle om. Men så huskede jeg mig selv på, at det heller ikke var meningen at jeg skulle skrive noget fantastisk hver gang, eller i det hele taget skrive noget fantastisk. Jeg skal jo bare skrive og dele med om mine oplevelser og min hverdag, mit liv. Så lad mig da lige prøve at gøre det for en gangs skyld :-) For, hvor er det længe siden, jeg har haft tiden, eller prioriteret tiden, til det her. Det gør jeg nu, for jeg har savnet det og jeg synes at det er sjovt.

Mine dage sluger hinanden. Virkelig sluger. Tiden bare sponser af sted og jeg kan ikke rigtigt følge med tiden. Tænk, at det for eksempel allerede er 5. april i dag. Det er helt vildt. April! Det er jo super dejligt, at foråret nu kommer snigende og vi går den gode tid i møde, men det er også skræmmende at tiden som er gået, bare er fløjet så stærkt forbi min næse og jeg kan næsten ikke følge med i, hvad der skete undervejs. Livet i en nøddeskal, eller? 

Heroppe nord på bliver der for tiden puslet med en masse hverdagsting. I går stod den på tømning af hele vores kælderrum og sortering til lossepladsen, ikke just den fedeste fredagsbeskæftigelse, men et must. Nu her sidder jeg og går i gennem min svenske skattedeklaration og udmeldelses papirerne til min danske a-kasse og overførsler fra den ene konto til den anden. Alt sammen opgaver, som jeg i en travl hverdag, lidt springer fint og elegant over. Gider det ikke rigtigt, når jeg først kommer hjem kl. 18.00 hver dag. Så vil jeg bare gerne have noget mad og få slappet af. Det er jeg vel ikke den eneste som vil, vel?! 
Men jeg elsker når der er styr på tingene og når jeg får ryddet op og ud. Det er sådan en rar følelse og næsten en rensning af sjælen også, for mig i hvert fald. Det er ikke sikkert jeg deler dette med nogen ;) Men jeg har i hvert fald taget lørdag middag 'fri' til det. Så nu håber jeg, at jeg når igennem bunken, så der også bliver tid til lidt rengøring og hygge bagefter. 

I aften skal jeg til gengæld noget sjovt. Jeg skal nemlig se en god ven og min træner i kamp. Sådan rigtig mandekamp, i en ring, hvor de faktisk må slå på hinanden. Det er nok ikke alle der finder det underholdende. Det gør jeg egentligt heller ikke selv, men det er lige pludselig noget andet, når man kender vedkommende. Og så skal det lige siges, at live-sport jo bare er 100 gange federe end på tv. Al sport er faktisk live! Anyhow, efter kampen bliver det middag med nogle skønne tøser og måske en tur ud i natten?! Nu må vi se. Uanset, så bliver det godt. 

Nu havde jeg jo ikke rigtigt det store formål med dette indlæg, bortset fra, at jeg ville i gang med at få skrevet herinde igen. Så lad os se, om ikke dette indlæg kan gøre noget ved det. 

Jeg vedhæfter lidt hverdagsbilleder fra den senere tid, da det nok ellers bliver lidt tørt det her. 

Ellers, så har jeg det rigtig godt. Jeg nyder at være en arbejdende kvinde og tjene til husholdningen og andre lækrere sager. Foråret er på vej og Stockholm bliver verdens fineste by. Jeg har til og med fundet cyklen frem fra gemmerne, så alt i alt, så er livet bare toppen og jeg nyder det virkelig <3 
Håber også, at det er det samme for jer <3 

Jo/ Kom lige i tanke om, at jeg også skal nå at lakere neglene inden i aften.. 

Pæne blomster fra min mor <3

Høsten fra denne sæsons Bokrea (bogudsalg)

Mit smukke Stockholm

Fredagsslik

En god søndag morgen

Ny fin ring fra Maria Black

Brunch med mor og søs i Købehavn

Grøn smoothie i solen

Solskin gør godt :-)

No comments:

Post a Comment