Jan 21, 2014

JANUAR

Jeg havde virkelig ikke troet, at der skulle gå så lang tid imellem mine opdateringer herinde. Det var ikke helt det jeg havde som udgangspunkt. Men. Én dag tager den anden. Tiden går altså stærkt når man har fuldtidsjob. Men det ved I jo godt. Jeg har først lige måtte erkende det (igen) nu, her i januar, hvor det er blevet min tur til at være arbejdende. Jeg vil gerne lige påpege, at jeg ELSKER det. Jeg elsker, at min hverdag igen er struktureret. Jeg elsker, at jeg kan gøre præcis, hvad jeg vil efter arbejde og i weekenden. OG. Jeg ELSKER at min dårlige samvittighed (over aldrig rigtig at være med studiemæssigt) er pist borte. Det er simpelthen den bedste følelse. OG.JEG.STOR.TRIVES :-)

I dag er jeg faktisk hjemme fra arbejde. Jeg er desværre blevet syg. Hele kontoret har været syg på skift, så nu blev det desværre min tur. Ikke lige det jeg havde planlagt. Synes der er så mange opgaver på arbejdet som jeg kunne gribe fat i. Men de må vente til jeg kommer tilbage. Jeg har i stedet 'hygget' mig med at være syg. Hvilket indtil videre indebærer det seneste afsnit KUWTK (min last, hvilken jeg gerne vil understrege, at jeg ikke er det mindste flov over!), et dejligt langt bad og så har jeg iført mig mine blødeste bukser og en dejlig silketop. Hvorfor skal det være ulideligt at være syg når man bare kan gøre det en smule lækkert?! 

Der er sket en hel del siden jeg skrev mit seneste indlæg herinde. Blandt andet har jeg rundet et skarpt hjørne og kan nu skrive 30 år på mine tegninger. Jeg havde den bedste fest med familie og venner og jeg er stadig helt overvældet over al den kærlighed og alle de fine fine gaver jeg blev forkælet med. Helt uvirkeligt! Når jeg får billederne fra festen så skal jeg nok dele lidt med jer herinde. Jeg har fået et par stykker. Måske I kan få et eller to på forskud. Jeg må lige få dem kigget igennem igen. Ellers får I lidt billeder når jeg har modtaget resten. 

Jeg har jo valgt at kalde indlægget for januar, så nu får I lige et par billeder med fra den seneste tid. Synes altid selv at det er hyggeligt med lidt billede opdatering. Så det skal I da ikke snydes for.
 
Bryder mig ikke om sorte sække til opbevaring af mine ting ;)
Bagte spontant en nem chokolade kage så vi kunne indvie noget af mit fine nye porcelæn.
Vinteren er langt om længe kommet til Stockholm. Det lyser dejligt op med sneen!
Med kulde og sne udenfor, så bliver man nød til at hygge ekstra meget indenfor.
Har spist god mad med veninderne og nydt en god dessert efterfølgende. Livets små glæder :)
Jeg nåede ikke få glimmernegle til nytårsaften - Det gjorde resten af verden(instagram) Jeg gjorde det post nytår. Fint!
Jeg fik dette fine fine ur af min kæreste i fødselsdagsgave og jeg har haft det på lige siden. Er SÅ glad for det :)
Dette billede er fra i går aftes, hvor jeg måtte lade sygdom overvinde og falde om på sofaen under dynen. Fik selskab!

No comments:

Post a Comment