May 22, 2015

FREDAG

Zoe sover, hun faldt i søvn i vognen men jeg lagde hende over i hendes seng da vi kom ind, så får hun vist en bedre lur. Jeg har sat mig i sofaen med en kop kaffe (latte selvfølgelig) og lidt chokolade. Jeg ammer stadig, så der skal massere energi til, og det passer mig glimrende :-) 
Vi har været ude på en lille gå tur og oppe og handle.  Jeg begynder at kunne mærke i mine muskler at jeg trænede igår. Det er vist den bedste 'smerte'. Altså så ved man at det trods alt blev til lidt træning. Tager det virkelig stille og roligt, men jeg måtte altså teste om jeg kunne lave en pull up. Næsten med stort N, må jeg vidst hellere sige. I går var anden gang jeg er kommet afsted efter at jeg har født. Jeg er ikke så god til at få det prioriteret og når jeg gør kommer der ofte noget i vejen. Men lidt er jo også godt og det er jo ikke fordi jeg sidder stille. Nåh ja, så bærer jeg jo også rundt på en små 9,6 kg baby i ny og næ. Til alle derude som ønsker sig fine arme, få en baby. Det er de nemmeste synlige armmuskler jeg nogensinde er kommet til - jeg skal så meget flashen arme HELE sommeren ;-) 

Det er næsten sommer i Stockholm. Også kun næsten, jeg går stadig og venter på at foråret sådan rigtig kommer. Lad os håbe at det blir snart! Engang imellem kigger solen frem, som igår, hvor jeg fik flashet mine solbriller. 

I weekenden blev min søster gift i de smukkeste omgivelser i Nordjylland. Det var virkelig et fint bryllup og min mor fulgte hende op ad kirkegulvet. Finere bliver det ikke. Jeg var trukket i fin fin lang kjole, men glemte at tage billeder. Hvis jeg får nogle på et tidspunkt, så skal jeg nok vise dem. Det er jo ikke hver dag at man har mulighed for at være så fin. Eller jo det bestemmer man jo egentlig selv, men jeg prioritere det ikke. Det er vist mere rigtigt at skrive det sådan! 

Foråret er fløjet afsted...
Jeg blev lige afbrudt af livet udenfor skærmen og nu er kl. 23.00 og egentligt burde jeg ligge i min seng. Men jeg vil gerne skrive mit indlæg færdig, men bagefter så skal jeg i seng og sove :-)

Men ja, foråret er fløjet afsted. Jeg husker at jeg tænkte at der var længe til min søsters bryllup og nu pludselig, er det overstået. Vi har været meget hjemme i Danmark de seneste måneder. Det har været skønt men også lidt hårdt at rejse så meget frem og tilbage. Med Zoe vil jeg gerne være i vante rammer og holde os til hendes rytme, men hun har klaret alt med bravur. Det er nok mest bare mig der bruger alt for mange tanker på at funderer over, om det mon nu skal gå, og hvordan det skal gå. Zoe klarer det altid fantastisk. Så egentligt bør jeg slippe mine bekymringer. Er der nogle af jer andre der gør det samme? Værre er det nu heller ikke og jeg bliver også bedre og vokser med opgaven for hver udfordring. Så det...

Nåh egentligt så skulle det handle om i dag, min fredag. Men som altid kommer jeg lidt ud på et sidespor.

Det blev til Sushi til aftensmad, vi orkede ikke at lave mad og så har jeg lige set 3 afsnit Kardashians. Jeg elsker det. Det vil jeg ikke fornægte. Nu har jeg set hele sæson 10 OG About Bruce. Hmm. Det var forresten interessant. Altså About Bruce. Men det er en anden snak.

For ikke at trække i langdrag, så må jeg vist hellere slutte og gå i seng. Vi skal hjem til B's mor og spise Brunch imorgen. Helt perfekt start på lørdagen.

God weekend!

/ I får lige lidt billeder med..







No comments:

Post a Comment