Nov 18, 2013

PIECE & DUCK


Jeg tænkte bare, at jeg lige ville sende lidt kærlighed ud! Det gør jeg med min fineste 'duck' grimasse. Duck som i ande-mund, tror jeg man siger?!. Jep. 
Jeg har afleveret ti eksemplarer af mit speciale på universitetet i dag. Ja - det kan jo diskuteres, hvorvidt det er godt eller skidt, at man skal aflevere ti eksemplarer af et speciale på knap 90 sider... Måske I kan fornemme, hvad jeg synes.. Men om ikke andet, så er det gjort. Jeg arbejder hjemmefra resten af i dag. Den står på forberedelse af opponering og i aften skal jeg have forberedt noget materiale fra mit eget speciale. Jeg er nemlig blevet inviteret på en konference på fredag, hvor jeg skal præsentere resultaterne fra mit speciale. Super spændende og så stort at jeg har fået lov til at komme med. Jeg glæder mig til at fornemme forskningsmiljøet og forhåbentligt lytte til en masse spændende forelæsninger i løbet af dagen.


Kærlighed og kys - bare fordi og bare til jer! 


/Jo - Har købt den fineste neglelak til mig selv i dag. Hverdagsluksus på højeste plan. Ja, så ved I det!

No comments:

Post a Comment